הגר"ש בעדני על גל הטרור: "בגלל הפגיעה בתורה"

אבי יעקב No Comments on הגר"ש בעדני על גל הטרור: "בגלל הפגיעה בתורה"

מרן הגר"ש בעדני אמר בשיחה שנשא לבנות סמינר 'מעלות יעל': "יש לאחרונה פיגועים קשים, זה בגלל שפוגעים בתורה, עליכם להתפלל כל יום על הגאולה" | מה שאלו הבנות את חבר המועצת?

יעקב כהן צילום: יעקב כהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במלאת ימי השבעה לזכרו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל נערכה עצרת מספד והתעוררות בסמינר "מעלות יעל" בנשיאותו של מרן הגר"ש כהן שליט"א.
בעצרת נשא דברי חיזוק מרן הגר"ש בעדני זקן חברי מועצת חכמי התורה שחיזק את בנות ישראל בתפילה וביראת שמיים. בדבריו אמר הגר"ש בעדני: "יש צרות רבות בעם ישראל, תרבו בתפילה לפני בורא עולם שישלח לנו משיח צדקנו, בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל וזה תפקידכם להרבות בתפילה". אמר הרב.
בדבריו הוסיף כי לאחרונה אנו שומעים על פיגועים קשים, "עלינו להתחזק בתורה ומצוות, כשנלחמים נגד התורה הקב"ה מעורר אותנו". הגר"ש הוסיף ונשא דברים לזכרו של מרן שר התורה וציין כי לצערנו חסרה לנו ההגנה בדור בהסתלקותו של מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל.
הגר"ש הסביר לתלמידות מהי הדרך להקים בית של תורה. ובסיום שאלו הבנות את הגר"ש "כיצד נזכה להקים בית כמו של הרב", הגר"ש חייך והשיב כשהוא נשנק בבכי "זכיתי באשה צדיקה, מזכה את הרבים מחזקת נשים בטהרה ובקדושה".


0 תגובות